fredag 11 maj 2012

Laxlunch

Klart att man kan inte bli besviken när man som LCHF-ätare ska äta lunch ute och man kommer till en vanlig pizzeria och det som bjuds till lunch är: Ungsstekt lax! MUMMA! Och så får man självklart på buffémanér plocka sin egen portion. Det blev massa lax, massa sallad och en loka. NICE!

Och mina lunchkamrater väntade otåligt på sina kebabtalrikar och pizzor. Och jag är inte alls avundsjuk, tvärtom.

Dagen går bara bättre och bättre.

Ställde mig iofs. på vågen i morse och insåga att det går lite ner och lite upp igen. Men jag mår bra. Riktigt bra. Så jag tar det lite lugnt med att kräva stordåd på siffrorna mellan tårna på vågen. Jag tror att jag kommer på lite längre sikt att fortsätta att gå ner, vilket känns betryggande.

Mitt kvällsmål igår blev ett megastort äpple och en hel del vatten efter att ha spelat volleyboll. Så det var nog mycket vattenvikt som hade satt sig lite.

Tror att nästa fredag är det nog bättre siffror. Men skulle det inte vara så, då tar det väl en vecka till. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar