tisdag 7 augusti 2012

Satansdagen med hunger och smärta

Tisdag...

Satansdagen.
Dagen då Gud vände bort blicken och mannen med horn och svans fick förlusta sig på dagen med straffbar otukt.

Blää...

Och hungrig är jag oxå...
Har hamnat i en typ av hungersvacka där jag faktiskt blir hungrig vid den här tiden kring 10.00. Är iofs inget ovanligt men känner mig lite mer hungrig och kanske lit mer "sugen" på mat än jag tidigare känt. Eller...?

Jag följer fortfarande dock filosofin av periodisk fasta. Och mitt första mål på dagen blir vid lunch, alltså ca 12.00. Men kan inte säga att det varit några direkta problem tidigare med hunger.

Äh, får väl ta en kopp kaffe till och svepa en flaska vatten. Går inte hungern över så får jag i alla fall fördriva tiden med att gå till huset.

Cyklade till jobbet idag, även om hot för regn på hemvägen. Men ont i baken som fasen, även om jag satte dit det där lurviga överdraget. Gud vad det ska göra ont på hemvägen.

Jaja, inget viktigt att skriva just nu, men jag lever. (Än...det är ju tisdag.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar