torsdag 16 augusti 2012

Luftmagen borta

Vet inte riktigt vad jag gjort eller ätit. Eller kanske inte ätit, men under förmiddagen så har kroppen ändrat sig.

Svårt att förklara men jag vet att jag igår kväll kände mig lite svullen och uppblåst. Liksom att det var "utfyllnad" i magen. Men under förmiddagen så har det blivit betydligt mer tomrum. Och inte för att jag inte ätit. Har precis kommit från frunchen och är mätt och belåten av champinjongratäng med fläskfärs, squash och sallad. Så magen är inte tom. Men magen och undre bålen känns tom. Det känns som tomhål i magen.

:)

Jaja, skumt känns det i alla fall, och bra. Det var dig jag ville komma :) Det känns bra igen och jag känner mig helt enkelt lättare. Bara på en förmiddag har det känts annorlunda.

Om jag nu måste spekulera i varför så kanske det beror på middagen i tisdags som bestod av oerhört goda LCHF-bröd av mandelmjöl och ost. Typ "räkmackor" med skinka, sallad, räkor, ägg, ishavsröra osv. Så jag tyckte inte att jag åt "mjölmat" men kroppen svarade nog lite på det ändå och gav mig lite uppblåstkänsla.
   Nu har det antagligen gått ur kroppen och jag har tappat luftmagen.

So, it´s all good!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar