tisdag 3 juli 2012

Svammel...

Tisdag. Förbannade tisdag, igen...

Men! en stor skillnad är att jag har ju semester ;)
Så just nu kan jag inte direkt klaga alls. Det är kanonvänder, och jag har semester.

Så gårdagen blev lite speciellt, och det är enkelt att förklara: Jag fyllde år! :) Nu är jag ju ingen yngling och att fylla år har en rätt liten betydelse. Men det ska väl ändå på något vis uppmärksammas. Var en trevlig dag och jag fick en puss av sambon och besök av mina syskon på eftermiddagen. Blev en mycket trevlig kväll!

Mitt kostintag tycker jag blev rätt ok, lite överätande blev det nog av efterrätten bestående av en LCHF-chokladkaka som är TO DIE FOR!!! Den är faktiskt magiskt god och jag hade lite svårt att behärska mig med en bit, eller två bitar...eller kanske tre bitar. Jaja, det blev för många i alla fall. Det som var positivt var nog att jag aldrig åt flera bitar och försökte bortförklara det med att: " Ja men jag är värd det här!"

Men men, det blev kanske lite väl mycket kcal i slutändan av dagen.

I övrigt så har jag slumrat mig igenom de första sidorna av "Matrevolutionen" och hoppas att jag kan läsa något kapitel varje dag och inte vara lite trött när jag ska läsa. Klockan var väl över 24.00 och min kropp ville bara sova. Plus att årets första beachvolleypass satt som ett jävla smäck på kroppen som börjar protestera. Kroppen ville sova.

Men sådär, då kör vi. En ny dag, en ny möjlighet att tycka om sig själv mer :) Borde väl inte vara några större konstigheter?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar