fredag 5 oktober 2012

Wohow!

Wohoooo!!

Ni som inte ser det fantastiska i det här så ska jag gladeligen förklara.

Ja, egentligen är det väl två saker som kan få ett litet woho.

Först och främst är det att min eminenta och lilla dagbok i form av denna blogg har lyckats med bedriften att nu har passerat 1000 sidvisningar! :) coolt är det så inni bombens!
  Och nej, mina egna besök räknas inte, det har jag plockat bort under inställningarna så försök inte.
Nej men det känns ju kul! Fast 1000 besök med typ 6 kommentarer är ju halvdåliga procent iofs...? Nepp ska inte låta det förminska glädjen över alla besök!

Den andra saken att ge en lite woho är att som säkert många av oss vet så var gårdagen en mycket speciell dag. Kanelbullens dag. För det första måste det ju vara en marknadsföringsfullträff att lyckas inpränta i alla svenskar att det ska finnas en dag som heter kanelbullens dag...faktiskt helt galet bra marknadsfört.
   Men vad skiljer denna dag från fettisdag, torsdagen med pannkaka och ärtsoppa, julgröt, kexchoklad-, sweitzernöt-, baguett-, hallonbåt- och inte att förglömma frossardagen....ja inget alls. Och de är alla ännu en ypperlig möjlighet för mig att hamna i ännu en diskussion om varför jag är den mest storbjudna jävla osympatiska tackanejtillkanelbullemänniskan i världen!!??

Jamen jag vill ju för halen inte ha någon förbannade nybakt kanelbulle!!! Sluta stoppa in den i näsan på mig!!

Don´t mess with the bull if you can´t handle the horns!!

Kan man kväva någon med kanelbullar?
Nja...men med bulldeg så borde det gå!

Men vad hände nu? Jag skulle ju wohoa denna fina dagen.

Och då gör jag det!!  WOHOOOWW!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar