lördag 28 april 2012

Illamående

Mr Internationale!!

Inte illa, jag har besökare på denna eminenta blogg från Ryssland och Tyskland! :) Visst är det dålig svenska men har en känsla av att Ryssland och Tyskland har lite svårt att se vad jag skriver. Om det nu inte är svenskar på utlandsbesök. Jaja, trevligt med besökare i alla fall. 

Läget för mig har varit bättre. Jag mår iofs just nu rätt ok, lite spak men har varit betydligt risigare. Blev dålig och mådde rätt illa igår efter jobbet och tillbringade en  hel del tid i sängen och klassisk ömkande i min ensamhet. Tror det är någon släng av magsjuka och aptiten är typ värdelös. Har oxå upptäck att LCHF är inte alls den sortens mat som lockar när man är sjuk. Man vill ju ha kolhydrater!! Inge bra för mig. Kylskåpet har lite blåbärssoppa och jag har faktiskt tagit några klunkar ur det för att se om kroppen vill behålla. Så jag får släppa på kraven lite och försöka bli frisk istället. Men jag måste nog vara på min vakt så jag inte halkar dit rejält. Har ätit lite filmjölk oxå och det smakar inte alls som tidigare. Undra om det fattas 3 matskedar socker och ett lass med kalaspuffar? Det var ju ett bra tag sedan jag åt filmjölk inser jag...

Väntar på att lite frysta hallon och blåbär ska bli tinade, det får bli middag :) 

Hoppas vilan ger resultat och att jag mår bättre i morgon. Har en hel del saker som ska hinnas med denna långhelg, men just nu har en fjärdedel gått förlorad till ingenting. 

Nej, lite mer tyckasyndommigsjälv-tv och sen hallon.

2 kommentarer:

  1. Hej vännen! Det är bara att bryta ihop och komma igen, finns inget annat att göra. Du har ju redan gjort det första så påt igen i morgon. Vi får alltid en ny dag ....så länge vi lever. Ta vara på den och ta nya tag!! Lycka till!! Eva

    SvaraRadera
  2. Hej Eva!
    Och tack för peppen! :)

    Nu vet jag inte om det faktiskt var inlägget från 28 April du kommenterade, men jag använder mig av din pepp ändå för dagens känsla!!

    /Second

    SvaraRadera