tisdag 6 november 2012

Back, for now

Kroppen och knoppen har fått sig ett enormt uppvaknande och jag har hittills kommit tillbaka på banan rejält.

Skönt.
Förbannat skönt faktiskt.

Måndagen börjades med ett pass simning innan jobbet. En lagom dag på jobbet och en rejäl älgskav till middag.

Tisdagen har hittills inneburit ett hyfsat pass på gymmet och kroppen har protesterat varje minut.

Men jag har tränat!! Och på något vis har jag försökt att hitta tillbaka till den där bra känslan som jag så brutalt fått veta att jag behöver för att kunna fortsätta på den rätta vägen.

Har ett kärt återseende ikväll och ser fram emot det enormt mycket!!


Hey ho, let´s go!


2 kommentarer:

  1. Hej!

    Ja,gud vad jag känner igen mig.... Lycka till med allt!

    SvaraRadera
  2. Alltid skönt att även om man vet det, se och höra att man inte är ensam!

    Kram!
    /Second

    SvaraRadera